איך לגבות את ה-iPhone או את ה-iPad ב-iCloud
אם תגבו את ה-iPhone או את ה-iPad, יהיה לכם עותק של המידע שלכם שתוכלו להשתמש בו במקרה שהמכשיר יוחלף, יאבד או יינזק.
- חברו את המכשיר לרשת Wi-Fi.
- עברו אל 'הגדרות' > [שמכם], והקישו על iCloud.
![iPhone שעל המסך שלו רואים את הנתיב 'הגדרות' [שמכם]. iCloud מסומן.](https://support.apple.com/library/content/dam/edam/applecare/images/he_IL/icloud/ios16-iphone-13-pro-settings-apple-id-icloud-cropped.png)
- הקישו על 'גיבוי iCloud'.
- הקישו על 'גבה כעת'. הישארו מחוברים לרשת ה-Wi-Fi עד לסיום התהליך. תחת 'גבה כעת', תראו את התאריך והשעה של הגיבוי האחרון. אם תוצג לכם התראה האומרת שאין לכם מספיק שטח אחסון ב-iCloud כדי להשלים את הגיבוי, בצעו את הפעולות המוצגות במסך כדי לשדרג את האחסון ב-iCloud.
גיבוי אוטומטי באמצעות 'גיבוי iCloud'
- ודאו שהאפשרות 'גיבוי iCloud' מופעלת בנתיב 'הגדרות' > [שמכם] > iCloud > 'גיבוי iCloud'.
- חברו את המכשיר למקור חשמל.
- חברו את המכשיר לרשת Wi-Fi.
- ודאו כי מסך המכשיר נעול.
- אם תוצג לכם התראה האומרת שאין לכם מספיק שטח אחסון ב-iCloud כדי להשלים את הגיבוי, בצעו את הפעולות המוצגות במסך כדי לקנות שטח אחסון נוסף.