תוכלו לאפס את סיסמת ה-Apple ID שלכם ולקבל שוב גישה לחשבון באופן הבא.
הדרך המהירה והקלה ביותר לאפס את הסיסמה היא באמצעות ה-iPhone או מכשיר Apple מהימן אחר – כלומר, מכשיר שכבר נכנסתם אליו עם ה-Apple ID, כדי שנוכל לדעת שהוא שייך לכם.
עליכם להגדיר קוד גישה (או סיסמה ב-Mac) במכשיר.
איפוס סיסמת Apple ID ב-iPhone או במכשיר Apple מהימן אחר
- עברו אל 'הגדרות'.
- הקישו את שמכם > 'סיסמה ואבטחה' > 'שינוי סיסמה'.
- פעלו לפי ההוראות שעל המסך כדי לאפס את הסיסמה.

תוכלו גם לבצע את התהליך הזה ב-iPad, ב-iPod touch או ב-Apple Watch מהימנים.
כדי לאפס את הסיסמה ב-Mac המוגדר כמהימן, בחרו בתפריט Apple > 'הגדרות המערכת' (או 'העדפות המערכת') > 'התחברות באמצעות ה-Apple ID' (או Apple ID). לאחר מכן לחצו על 'סיסמה ואבטחה', 'שנה/י את הסיסמה' ופעלו לפי ההוראות שעל המסך.
אם יש לכם מכשיר Apple חדש
אם יש לכם מכשיר Apple חדש או מכשיר Apple שלא נכנסתם אליו עם ה-Apple ID, תוכלו לבחור באפשרות "שכחת את ה-Apple ID או הסיסמה?" בכל מקום שבו היא מופיעה.
בזמן הגדרת המכשיר, תוכלו למצוא את האפשרות "שכחת את ה-Apple ID או הסיסמה?" אפשרות במסך ההתחברות של ה-Apple ID. לאחר ההגדרה, תוכלו לבחור אפליקציה או אפשרות אחרת שתבקש מכם להתחבר:
- iPhone, iPad או iPod touch: בחרו באפליקציה 'הגדרות' והקישו על 'הודעות'.
- Mac: בחרו בתפריט Apple > 'הגדרות המערכת' (או 'העדפות המערכת'). לאחר מכן לחצו על 'התחברות באמצעות ה-Apple ID' (או Apple ID) והזינו את ה-Apple ID.
מקור: שינוי סיסמה Apple ID